亞王咖喱雞米粉麵 – Ah Heng Curry Chicken Bee Hoon Mee

又再係新加坡搵野食 🙂
今次Uncle 帶左我地去食野,原本係想帶Pauline
去食生魚粥,但係比我行過見到咁多人排隊我就好想試下
Pauline食佢既生魚粥, 我就試

獨沽一味賣咖喱雞麵, 選擇只有粗/幼米粉同埋蛋麵!

排排下隊發現有條排隊長龍跟本就係
因為整麵個位師夫慢手慢腳,唔知係有心定無意,
就係咁樣就吸引左好多人想排隊去試(我就係見有人排隊喎,
梗係要試下啦)。。。

係好味, 但係會唔會特登去? 咁又未必了

————— 亞王咖喱雞米粉麵 —————
Ah Heng Curry Chicken Bee Hoon Mee
Address:
Hong Lim Food Centre
#02-58/59, Hong Lim Food Centre, 531A Upper Cross Street
Singapore

Leave a Reply

