Moonrise Kingdom – 小學雞私奔記

2012我最喜歡的電影! 成個夏天都無一套合心水既戲…無聊間係youtube 搵trailer 睇,
一睇完就知係岩我心水 😀 點解?? 因為拍攝手法好似我2010 最喜歡電影 Fantastic Mr. Fox!

Online 一check, 原來真係同一個導演 Wes Anderson 既電影, 有再發現原來係2004
我睇過又好鐘意既戲叫 Life Aquatic 又係出自 Wes Anderson…鐘意野原來真係有條路

故事係話兩個小朋友私奔。。。bla bla bla, 有感動位
又好似Fantastic Mr. Fox 咁好多黑色幽墨, 識得笑係好好笑的, 好好睇,
可以好似Fantastic Mr. Fox 咁睇完再睇都咁好笑!!

另外齣戲係用Film 拍的, contrast 同微粒既質感都好靚,
是我最近幾年看過的電影中最好看之一, 無論鏡頭, 配樂還是劇情都好靚!


2012夏日國際電影節閉幕電影

Leave a Reply

