#68 – 烏來璞石麗緻溫泉會館

生日大旅行去左台灣, 因為唔要去公園動物園同埋博物館…我地就去左台北近郊!

Pauline at Taipei Main Station area 😛

上網睇以為烏來D溫泉會比北投D溫泉難去
但其實一D都唔難喎! 係台北車站搭捷運去新店站,
再搭1601號巴士去烏來就得! 一個鐘攪掂.

另帶一提: 新店站有visitor center, 有咩都可以到時問!

到達璞石麗緻溫泉會館!

我地揀黎度因為有獨立湯屋 + 半露天設計, 岩晒我同Pauline喜歡大自然的
shower and toilet area

外面的景緻都不錯 😀

網址在HERE,3小時 承惠HK$500!

之後…我地就慢遊烏來鄉! 地方純純墣墣, 喝個飲料, 吃個地道小食也是個逍閑的好地方!!

山豬肉和腸是不錯的小食 😛

走到河邊…又有溫泉水,我地梗係會就去玩下啦 😛

然後又係食野既時候 😛 今次我地試 椒鹽炸河蝦同椒鹽埋炸魚仔

跟住我地就搭車返台北食夜晚飯! 下回再續.

上巴士要那飛…落車要比返個司機…

PS. 點解無我D相?? coz its my bday and I only wanna see the stuff I like!
Only for 1 time la  😛

One thought on “#68 – 烏來璞石麗緻溫泉會館

Leave a Reply

