Peaks of HK #4 – 蚺蛇尖 Sharp Peak, Sai Gung

今次上蚺蛇尖, 最擔心唔係體力…係隻狗,Kannie!
我地去邊道行都盡量會帶埋佢, 但係好多forum都話帶埋隻狗不會係一好提意, 驚隻人同狗都攪唔掂條路!!

不過我心諗kannie仲行得山多過我!!! 就放膽帶埋佢!!

Happy Kannie wondering where we going!!
The signature lunch (Luncheon meat with fried eggs noodle + drumstick) at 北潭涌Visitor Center

食飽, 就搭的士入去北潭凹!

5-6小時hike, 經赤經, 上蚺蛇尖, 落大灣過鹹田灣經鹹田村上返赤經返北潭凹!

Sai Gung North….有D foggy…

在赤經同Kannie飲D水先 😀

一直上, 直至見到lee 個牌就轉左!!

好直又多沙石…要好好好好好小心行!!

之前既擔心真係多餘!! Kannie 一支箭係我地前面, 好多時都係佢係到等我同Justin!

總知就不停上D咁既路….開始擔心下山 :S

到達488m山頂!

最後落大灣過鹹田灣經鹹田村上返赤經

Click for the Photo Album
相簿

就係咁,香港三尖
釣 魚 翁
蚺 蛇 尖
青 山

就攪掂一個!! 蚺蛇尖比想像中難行, 下山最好戴定手套,
好彩對四隻腳既小朋友都無乜難度…至少唔洗我幫,我諗, 香港應該無咩山佢行唔都la 🙂

One thought on “Peaks of HK #4 – 蚺蛇尖 Sharp Peak, Sai Gung

Leave a Reply

