小甜谷

唔知點解我就係好喜歡倪震,想當年既絕情谷電台節目係我既最愛
後來知到谷祖林開既甜品店小甜谷就一直都好想去試…

同小學同學呀鄭少康食完火車頭…一碗粉又點會夠兩個大男孩呀…
而且二十年無見當然會有好多野catch up番, 所以我就提出去試下 
小甜谷!!

一早以經知到 “北海道 3.6牛乳燉蛋白”  是招牌菜, 但都係留返同Pauline
先試 😛 是晚我就叫左杏仁糊.

圖片沒有…  杏仁糊都是白色的罷….好大腕, 係唔係好野我唔識分,
但係無化學味同埋小甜就岩晒我口味 🙂

有火車頭, 有小白屋, 有Panda Curry, 而家仲有小甜谷!!!
真的越來越喜歡浣紗街, 大坑道一帶了 😛

_________地址________
小甜谷
大坑書館街10-11B地下 
2882 6133

Leave a Reply

