Henry’s 生日在澳門 (Part 2)!!

食完飯就浩浩蕩蕩去左星際飲野!!亦都係當晚…我發現有個人好似
林峰!!! 

 
你地睇下Vincent個Pose….好溫興…

 

左邊既係新葡京,右邊個間就係星際

  
Lee準備左lee個好好好得意既蛋糕 🙂
如果講大話既話個鼻會長….尼個蛋糕幸定好真心

 
載歌載舞中的Mr. Chan!!! 你睇佢幾開心!!

 

林峰!!!!

一係列扮型照後…再食過!!

 
我地去左黑沙灣既聯記燒烤!!

  
味道就一般啦…我覺得係路口個幾間好味D
最好味就更係自己醃 😛

食完我地就瞓…..  第二日我地一起新就去手信街(官也街)買手信!! 但係更係要
再食野先啦….

  

我就無無聊聊玩製毒!!!
 
原來整一支煙有好多技考…:P

 

之後就買手信

 

其實官也街付近都有好多好有特色既建築,有出名既朱扒包…都值得一去呀

 

然後回港…準備做節!!  

好耐都無一齊去第二度… 今次個Trip好好玩,
個個都好開心,亦唔該晒William同呀堅既安排呀!!

One thought on “Henry’s 生日在澳門 (Part 2)!!

Leave a Reply

